هتل بوئینگ 727
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

جمعه 23 اسفند 1398
ن : بنفشه

هتل بوئینگ 727

 

هواپیماهای بوئینگ ۷۲۷ بعد از سالها خدمت در ناوگان هوایی جهان دیر زمانی است که از چرخه پروازی در جهان خارج گشته و شاید تنها نمونه فعال و عملیاتی آن در حال حاضر در کشور عزیزمان ودر شرکت هواپیمایی آسمان در حال پرواز میباشد که از قضا خود به جاذبه ای گردشگری برای دوستداران صنعت هواپیمایی و عاشقان نوستالژی هوایی تبدیل شده است.

آمارهایی حاکی از علاقه ویژه گردشگران خارجی برای رزرو مسیر تهران -شیراز با این پیردختر دوست داشتنی سالهای دور صنعت هواپیمایی وجود دارد.اما در نهایت مقصد نهایی بسیاری از این هواپیماهای بازنشسته که از شر حوادث هوایی جان سالم بدر برده باشند  گورستان های هواپیمایی بوده و در این میان معدود هواپیماهایی به مدد ذهن خلاق برخی افراد شانس حضور و خدمت به گردشگران را با تغییر کاربری داشته اند.یکی از این موارد  هتلی در جنگلهای گرمسیری کاستاریکا در آمریکای مرکزی  بنام هتل کاستا ورده(Costa Verde) میباشد که از تبدیل یک بوئینگ ۷۲۷ بازنشسته تاسیس شده است.با سفرنامه همراه باشید تا مختصری با این هتل  جالب آشنا شویم:

 

هتل بوئینگ 727

 هتل کاستا ورده از لاشه یک هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ مدل ۱۹۶۵ ساخته شده که سال‌ها در خطوط هوایی آفریقای جنوبی پرواز کرده و بعدها وارد ناوگان هوایی آویانکای کلمبیا (Columbia’s Avianca) شده است.

پس از بازنشستگی نیز توسط گروهی از سرمایه‌گذاران خریداری شده و به منطقه سن‌خوزه انتقال یافته است. به منظور حمل آسان‌تر هواپیما، بدنه آن به پنج قسمت تقسیم شده و توسط کامیون‌ها مسیر ۱۵۰ کیلومتری تا مقصد را پیموده است.

 

هتل بوئینگ 727

هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ پس از اعمال تغییرهایی در داخل آن به هتلی در میان درختان تبدیل شده که گردشگران از نمای جالب و متفاوت آن حیرت‌زده می‌شوند؛ به طوری‌که در صورت نبود درها و پنجره‌ها امکان تشخیص هواپیما میسر نبود.

 

هتل بوئینگ 727

مسافران می‌توانند از لا به لای شاخه‌های درختان، نور خورشید را تماشا کنند. در طراحی داخلی هواپیما نیز از چوب درختان محلی استفاده شده است، به طوری‌که انحنای دیواره‌های داخلی نیز کاملا با چوپ پوشانده شده و اثری از دیواره هواپیما باقی نمانده است.

همچنین فضای داخلی به‌مانند سوئیتی طراحی شده که دارای بخش‌های مختلفی از جمله آشپزخانه-ناهارخوری، نشیمنگاه تماشای تلویزیون و دو اتاق‌خواب مجهز به سیستم تهویه است. هزینه اقامت در این سوئیت هوایی در فصل‌های کم مسافر ۳۰۰ دلار و در فصل‌های پرمسافر ۳۵۰ دلار به ازای هر شب است.

در اینجا میتوانید تصاویری بیشتری از این هتل زیبا  را تماشا کنید:

منبع: سفرنامه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.